Let's get this organised!

/
2 Comments
Al een tijdje ben ik eraan aan't denken.  Mijn blog is een rommeltje :)
Chaotisch, ik doe wat in me opkomt.
Heb ik iets gemaakt dan maak ik snel een foto, een kort berichtje en voila op mijn blog.

Vaak denk ik achteraf: "dat had ik beter kunnen aanpakken". :)

Dus we gaan proberen er wat orde in te brengen!

Dit zijn de verschillen (niet allemaal even zichtbaar voor jullie, veel achter de schermen):

  • Ik werk voortaan met mijn lijstjes kaftje: to do lijstjes, ideeënlijstjes, inkooplijstjes,... Ik heb die lijstjes altijd al gehad en dat werkt voor mij. Het verschil nu is dat ik ze bundel in 1 kaftje. Het kaftje is a5 formaat en kan dus overal mee naartoe. 
  • Het bloggen wordt ingepland in mijn weekly blog planner. Zo stel ik het soms uit en kan ik er meer en bewuster over nadenken. Zo vergeet ik ook hopelijk geen zaken en komt er een beetje structuur. Zo denk ik er ook aan om tijd in te plannen voor foto's. De blogplanner vind je hier terug. 
  •  Iedere vrijdag komt er een anti-sewing blogpostje. Een post over mijn inspiratie, leuke dingen, linkjes,... Zowat vanalles. Alles behalve iets wat ik gemaakt heb! Ik begin er deze week mee. Het daagt me uit om wat na te denken over andere dingen :) 
  • Ik merk dat ik volgers van alle landen begin te krijgen, die snappen er natuurlijk niets van. Dus vanaf volgend blogbericht zal er ook een kort stukje Engelse vertaling bijgevoegd worden. Mijn Engels is zeker niet super maar het is een goede oefening!

Voila en nu is het bekijken hoe het loopt :) Ik ben zelf benieuwd :) 


You may also like

2 opmerkingen :

  1. Leuk! Ik kijk uit naar je inspiratie postjes :) btw, voor het Engels denk ik dat je iets kan installeren zodat mensen kunnen kiezen tussen de taal. Paunnet heeft dat ook, en ze blogt ook via blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben ook benieuwd . Dus ik hou je in het oog

    BeantwoordenVerwijderen