Workin on it!

/
1 Comments
Wie mijn blog al een beetje kent heeft nu door dat het een rustige periode is. Er wordt niet veel geblogd.

De voorbije 2 maanden zijn ontzettend hels geweest. Ups en downs, mezelf verplichten te blijven gaan.

Nieuwe job, een fantastische naaiwedstrijd, grote verbouwingen, nieuwe avondschool, een weerbaarheidsproject (voor kinderen die het moeilijk hebben) uitwerken en uitvoeren, ardennenweekend met vrienden, mijn ventje jarig,... en het overlijden van mijn grootmoeder.

Het was veel, het was heftig. Ik ben iemand die blijft gaan en dit ook wel kan.
Maar ik merk dat mijn creativiteit hierdoor compleet verdwijnt.

Een naaidip, een enorme blogdip! En ziek, een enorme verkoudheid. Dat is het resultaat van de voorbije 2 maanden.
Ahja en het gevoel enorm rap boos te zijn. Ik gooide gisteren een kapstok naar de andere kant van de kamer, hij had het lef om vast te blijven zitten. Het gooien: een complete, niet ikke, overdreven reactie!

Dit verlengt weekend is absoluut me time! Complete rust!

Ik voel dat het helpt want na 2 dagen krijg ik al ideetjes!
Waar ik aan ga werken deze dagen: ruimte in mijn hoofd voor leuke dingen!

Herkennen jullie zo een periode? En wat helpt jullie om hierdoor te geraken? 




You may also like

1 opmerking :

  1. Ik herken me volledig. Maar ... vreemd genoeg helpt naaien, en dan vooral creatief met bestaande patronen omgaan, hier om even uit de drukte te ontsnappen!

    BeantwoordenVerwijderen