/
0 Comments
Allemaal potjes!

Naaispulletjes kan je nooit genoeg hebben. Ik bewaar ze in lege confituurpotjes, kruidenpotjes,...

De dekseltjes vind ik nooit mooi, daarom bewerk ik ze met stofjes.
Het werd een kleurrijk resultaat. mooi om naar te kijken!

Zo ging ik te werk:

  1. Leg het dekseltje op de stof en teken er met krijt een cirkel rond. 
  2. Knip rondom de cirkel, laat er een extra naadwaarde rond van ongeveer dubbel de dikte van je deksel. 
  3. Wrijf de bovenkant van het deksel in met lijm (met een sponsje). Ik gebruik mod pogde, dit zorgt ervoor dat de stof ineens vernist is. Kleef het deksel in het midden van je cirkel. Zorg dat de bovenkant goed glad is. 
  4. Knip de naad zoals je ziet op de foto. Zorg er nadien voor dat de naad ingewreven wordt met lijm. Zorg ervoor dat je dit doet op een slechte achtergrond. Je morst hierbij :) 
  5. Plooi de randjes naar binnen.
Voila, klaar!




You may also like

Geen opmerkingen :