/
0 Comments
Mijn stempel is gelukt. Dit is het resultaat:

Ik heb thuis enorm veel bokalen gevuld met verschillende spulletjes.
De dekseltjes heb ik overtrokken met stof. Samen vormen ze een mooi, kleurrijk geheel.
Helaas begint het wat moeilijk te worden om ze uit elkaar te houden.
Ik ga er dus etiketten op kleven.
Witte etiketten vind ik saai, dus ik maakte een stempel die zorgt voor een mooi randje.

Zo ging ik te werk:
Ik kocht het nodige materiaal in een knutselwinkel. 
Ik tekende een patroontje op het stempelrubber.
Met de kleinste  stand van de guts verwijderde ik alle lijnen rond het patroontje.
Later met de grootste stand van de guts als de rest wegschrapen en voila.
Klaar! Enorm simpel.
Volgende keer probeer ik eens een moeilijker patroon!



You may also like

Geen opmerkingen :