/
0 Comments
Zo veel te doen, zo weinig tijd.

Momenteel heb ik een groot dilemma.
Dingen die moeten gebeuren versus dingen die ik wil doen :)

Prikborden te maken voor het werk, cadeau afwerken, broeken verkorten,...

De dingen die moeten.

Vanavond heb ik tijd maar ik bekeek vandaag in de tram een interessant boek en een super magazine.
 Wat me inspiratie gaf voor creatievere dingen.

Ik maakte net al een wasknijperzakje. Naar een idee uit het boek Kringloopgeluk.

Leuk retro, deed me aan mijn grootmoeder denken.

stof: Stoffenwinkel in Malmedy
Patroontje: Boek Kringloopgeluk

Momenteel lees ik het Robin Magazine.
Maak ik de handtas uit stof of begin ik te haken?  
Robin Magazine no.3 Retro Summer
info hierover vind je hier.

Dilemma. Wat doe ik eerst: Dat wat ik wil doen? Of dat wat ik moet doen? 





You may also like

Geen opmerkingen :