Naaien voor het Berrefonds

/
8 Comments
Mijn blogje loopt een beetje achter op de realiteit.
Begin februari werd er in mijn naaiclubje enorm hard, gezellig en leuk genaaid voor het Berrefonds.
(Hoor mij, ik zeg al mijn naaiclubje :-) Het was toen mijn eerste aanwezigheid, maar ik voelde me onmiddelijk thuis) 

Het Berrefonds is een fantastisch goed doel. Naaien voor mini babytjes, zorgen dat zij iets hebben om aan te doen. De kleedjes zijn echt wel mini. Zeer confronterend om te zien hoe klein een prematuurtje kan zijn. Als mama zijnde ben ik nu echt wel gevoeliger aan deze dingen.

Aanschouw ons werk:



Het was een gezellige avond! Kijk al uit naar de volgende bijeenkomst!


You may also like

8 opmerkingen :

  1. Zalig project, het Berrefondds... ♥ Ik was ook al fan van hun!
    Ik heb in 't verleden ook al genaaid voor prematuurtjes, zoals je zegt; erg confronterend maar fijn om te doen!
    Knap werk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het eerlijk gezegd niet maar wat een schoon initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi van jullie! Als mama van twee prematuurtjes grijpen deze dingen mij nu ook sneller aan ;) . Hier waren ze bij de geboorte 1550 en 1620 gram (geboren met 30 weken). Maar inmiddels zijn ze allebei 2 jaar verder en rond de 11 kilo, niets meer van het prematuur zijn te zien!

    Mag ik ook vragen welk patronen jullie gebruikt hebben? Bij mij in de buurt zit een soort gelijk initiatief, en die hebben contact met mij gezocht om ook prematuur kleertjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat zijn 2 minitjes! Ik ben blij te horen dat ze nu helemaal ok zijn. Mijn zoontje woog 1 kg meer en ik vond hem al klein!
    De partoontjes kan je downloaden op de site van het berrefonds. Er staan ook haakprojectjes bij :-) http://www.berrefonds.be/downloads-berre/category/1-naaien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat zijn 2 minitjes! Ik ben blij te horen dat ze nu helemaal ok zijn. Mijn zoontje woog 1 kg meer en ik vond hem al klein!
    De partoontjes kan je downloaden op de site van het berrefonds. Er staan ook haakprojectjes bij :-) http://www.berrefonds.be/downloads-berre/category/1-naaien

    BeantwoordenVerwijderen