Opnieuw een kraamcadeau

/
2 Comments
Ik zei het al: het is hier een babyboom!
Ik maak graag de cadeautjes zelf. Dus opnieuw een kraamcadeautje.

Weinig tijd dus ik greep naar een gekend succesverhaal.

Ik maakte een pakketje op basis van het geboortekaartje.



Een bavetje, pampermand en een T-shirtje.

Bavetje en pampermand zijn een eigen patroon. Van de mand komt binnenkort een tutorial online.
Het shirtje maakte ik niet zelf. Het werd besteld bij Zalando. Ik bewerkte het wel zelf met flock :-).

Voilà, niet echt een origineel blogbericht (want ik maakte dit al vaker) maar hé, een succes cadeautje mag je blijven herhalen hé.




You may also like

2 opmerkingen :

  1. Het blijft een mooi EN praktisch cadeau! Leuk gedaan, wel fan van zwart-wit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ik zou er als kersverse moeder erg blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen