Een baby jeansjasje

/
1 Comments
Mijn liefde voor jeans wordt doorgegeven aan onze kleine Seppe.
Nu is het nog zalig kiezen wat hij wil aandoen :-)

Ik maakte in no time dit super schattig jasje.


Het Patroon 


Het is een patroontje uit Knippies. Ik maakte het al eerder: hier vind je alle informatie.
Ik merk wel op dat de maten van Knippies vrij groot en breed vallen. Onze Seppe kan vaak zwemmen in hun kleedjes. Voor een jasje is dit niet erg, broekjes en truitjes zal ik moeten versmallen.


De Stoffen 


Het jeansstofje kreeg ik van mijn grootmoeder. Het is ontzettend zacht en soepel.
Twee belangrijke eigenschappen voor babykleding, vind ik.
Het binnenste stofje is een enorm zacht tricotje van bij Kiwi Fabrics. 



 Onze Seppe had niet veel zin om te lachen op de foto. Het lijkt al alsof hij zijn bloggende, fototrekkende mama al eventjes beu is. :-)




You may also like

1 opmerking :