Liefde voor papier

/
1 Comments



Papierliefde

Moest je het nog  niet doorhebben: “ik ben verzot op mooie dingen”. Dingen die ik zelf tot mooi benoem.
Dat kan zo een beetje alles zijn en geldwaarde heeft er niets mee te maken.

Zo heb ik een schuif vol met mooie prentjes. Uit magazines (veel uit de flow), oude boeken, kaartjes,… Alles met een mooi prentje kan ik niet weggooien.

Maar wat doe ik er mee?

Awel: 

Ik knip ze uit, plastificeer ze en zo worden ze  draadspoeltjes  
Ik maak er verjaardagskaartjes mee of versier verpakkingen


Ik maak er leuke enveloppen van en fleur er mijn post mee op. 
Ik hang ze op en kijk ernaar

Ik maak er een bladwijzer mee


Ik laat de schuif er vol mee zitten en snuffel er regelmatig door. Instant happyness!! 

Zo veel plezier!Iemand nog leuke ideeën?


You may also like

1 opmerking :