Verhuis!

/
2 Comments
Het is zover...
Ik schrijf mijn allerlaatste bloggerstbericht. Net nu ik het een beetje begin te kennen, verlaat ik mijn vertrouwde plekje.
Mijn 3e blogverjaardag vier ik met een splinternieuwe blog en een eigen domein!

http://stoffenspulletjes.com/

Mijn naam is vereenvoudigd, ik stoorde me al een tijdje aan de AJ.
Een nieuw logo werd ontworpen. Zeer simpel en strak, just what I like!

En verder....

Klik op mijn nieuw logo en neem zelf een kijkje!

Bloglovin volgers moeten niets aanpassen, zij verhuizen automatisch mee. (Klik misschien wel even door naar het originele bericht, dan zien jullie toch de nieuwe blog :-) )
Voor andere volgers... Verhuizen jullie mee?

Zien jullie nog foutjes in mijn nieuwe blog? Kunnen jullie me niet meer volgen? Andere opmerkingen?
Laat het me weten!
Ook deze blog blijft online dus ik krijg je berichtje zeker!






You may also like

2 opmerkingen :

  1. Misschien ligt het aan mij, maar ik kan niet klikken op je logo?
    Heel erg benieuwd naar je nieuwe blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo stom! Geef ik het nieuws van mijn nieuwe site door en vergeet ik uiteindelijk te linken. Merci om het te melden! Hij is gelinkt nu! Maar nog even voor de zekerheid : http://stoffenspulletjes.com/
      Veel bekijkplezier! Hoop dat het je even kan afleiden van de platte rust :-)

      Verwijderen