6 maanden mama zijn

/
2 Comments
Tijd gaat snel, ongelofelijk snel sinds ons kleintje er is.
6 maand is hij al. Al 6 maanden ongelofelijk verliefd!


27 september, ons kleintje werd geboren. Een klein pluimpje, ondanks zijn 9 dagen overtijd, toch nog geen 3 kg. Zo petit, zo schattig. 
Onmiddellijk een groot moedergevoel en een fantastische roze wolk. 

Hoewel het niet altijd gemakkelijk is geweest kijk ik toch vol plezier terug naar de voorbije 6 maanden. Het was zoeken naar een nieuw evenwicht en opnieuw wanneer ik opnieuw begon te werken maar ik kan het me niet meer anders voorstellen. 
Eigenlijk was het een kwestie van aanpassen aan een kind ritme, dat me eigen maken. Want eerlijk gezegd: je houd veel van jezelf maar een kindritme wint toch wel :-) 
Zo verliefd op ons ventje, hij hoort erbij en ik zal alles voor hem doen! 

Ik moet toegeven dat we nog steeds veel geluk hebben: geen ziektes, doorslapen, eten loopt vlot, weinig wenen,... Hij doet het super goed! Het mag van mij gerust zo doorgaan! 


Zie je graag krielpatatje! Ik smelt iedere keer weg als je vol vertrouwen in mijn ogen kijkt, een giegellachje krijgt, je ligt te snurken (ja hoor hij knort)  in je bedje, ik je zie spelen met papa,...




You may also like

2 opmerkingen :

  1. Zalig! Tijd vliegt!
    Die eerste foto is zoooo mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Gaat echt snel he... en dat ga je blijven zeggen :D Ik duim dat het allemaal lekker vlotjes blijft gaan!

    BeantwoordenVerwijderen