Losse tops: de sportieve vorm

/
0 Comments
Het appelfiguur, dat is vastgesteld.
Losse topjes, die heb ik niet genoeg in mijn kleerkast.

Dus er worden er enkele gemaakt.

Het eerste is een sportieve versie. Op vrije dagen draag ik graag mijn kleding wat sportiever. Plus: aangezien ik nu nog steeds enkel sportschoenen aankan (wegens de doorgezakte, pijnlijke na-zwangerschapsvoeten) heb ik wel enkele sportievere topjes nodig.



Het patroon 


Ik gebruikte een gratis patroontje dat ik lange tijd geleden op mijn pinterest clothing pagina pinde.
Het patroontje is gemakkelijk te downloaden. Afprinten, kleven, knippen en klaar.

Het naaien was nog sneller. Leuk resultaat in no time!


De stoffen


Ik gebruikte 2 soorten middeldikke tricot. Ik koos voor een effen stofje, wat het topje een sportieve uitstraling geeft.
Ga je voor een gebreid stofje, dan krijg je waarschijnlijk een gekledere look. Het patroontje kan dus beide kanten uit.
Waar ik deze tricots kocht weet ik helaas niet meer. Maar hé, het is effen tricot, overal te vinden dus! :-)


Iemand nog leuke patroontjes voor losse tops? 



You may also like

Geen opmerkingen :