Geboortecadeautje voor kleine Loïc

/
5 Comments
Mijn beste vriendinnetje is ook bevallen van een zoontje.
Het toeval is dat wijzelf minder dan  week verschillen in leeftijd. Onze zoontjes schillen ook slechts enkele dagen.
Ik hoop dat beide ventjes even goede vrienden kunnen worden! Dat ze even veel aan elkaar kunnen hebben!

Hierbij nogmaals dikke merci aan mijn bestie om er alle jaren voor mij te zijn! :-)



Het kleine ventje draagt de naam Loïc (rechts op de foto, links is mijn kleine Seppe) en verdiende natuurlijk handgemaakte cadeautjes.



Patronen 


Ik ging voor:

stoffen 


Loïcs geboortekaartje kreeg uiltjes als thema. Dus ik ging ook voor uiltjes stoffen. Deze stoffen kocht ik bij de stoffige zolder en Stoffe en Koffe te schoten. 
Het boerderijstofje vond ik op het stoffenspektakel. 






You may also like

5 opmerkingen :

  1. Oh zo leuk, 2 jongetjes en bijna even oud! Ze liggen toch al vredig naast elkaar in het park :-)
    Oh ja, en mooie babyspulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hadden wel nog niet veel interesse in elkaar :-) maar dat zal nog komen. Voor de mamas was het wel al heel leuk om aan te zien!

      Verwijderen
  2. Je hoort dat vaak dat vriendinnen samen zwanger zíjn... leuk.
    Mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hadden het niet besproken en toch was het er ineens. Het is inderdaad heel leuk!

      Verwijderen
    2. We hadden het niet besproken en toch was het er ineens. Het is inderdaad heel leuk!

      Verwijderen