MIni jasje

/
3 Comments
Ik ben verzot op mini kleertjes. Ik maak het graag en nu is er eindelijk een slachtoffer waarvoor ik kan blijven naaien. :-)
Allé er is er eentje op komst :-), nu nog veilig in mijn buik maar vanaf september moet hij gekleed worden! Het vullen van de kleerkast, daar beginnen we nu al aan. 

Eindelijk tijd om voor mezelf en voor ons kleintje te naaien. Dus wie interesse heeft in zwangerschapsspullen en baby uitzetjes zelf maken, kan maar beter even mijn blogje in het oog houden. :-) 

We beginnen eenvoudig, met een simpel jasje maar ooohhh zo schattig. 


Patroon 


Het patroon komt uit een oude octobre (eentje van 2014, de maand ben ik even kwijt).
Ik maakte maatje 56 dus het jasje kan zeer snel gedragen worden. 


Stof 


De stof is een sweaterstof van Marc Jacobs. Ik was er onmiddelijk verliefd op. De stoere, tattoo look vond ik wel passen bij ons. (Wie ons een beetje kent, weet dat tattoo's ons niet vreemd zijn :-) )

Ik kocht het stofje bij de fantastische site Bambiblauw. Zeker eens kijken. 
Ze waren zo lief om alle aanwezigen bij de blogameetup korting te geven, dus ik deed een leuke bestelling. Wordt zeker vervolgd! 

De zwarte tricot, die ik binnenin gebruikte had ik al heel lang liggen. 


Voor de aan foto's is het  nog even wachten! 



You may also like

3 opmerkingen :