Kleine dingen om terug in vorm te raken 1: Bandwerk

/
2 Comments
Er komt terug energie! Dus gelukkig wordt er rustig aan opnieuw genaaid.

Al een geluk wat er staat wel wat op mijn to do lijst!


  • De familie is enkele baby's rijker. Dus daar moeten cadeautjes voor gemaakt worden!
  • Ik gaf me op om in mei op een marktje wat zelfgemaakte spulletjes te verkopen. Hier moet nog wel wat voor gemaakt worden; 
  • Er komt een baby van onszelf aan, dus ook hiervoor wil ik enorm veel zelf maken! 

Om rustig te beginnen gingen we voor bandwerk! Ideaal om te verkopen op een martkje denk ik. :-) 


Mini portemoneetjes: ideaal voor klein geld. 
(eigen patroontje) 


zakdoekzakjes 
(patroontje vind je hier

Stofjes komen uit mijn restjesbak. 



You may also like

2 opmerkingen :

  1. Wat leuk dat je je naaisels gaat verkopen op een markt, spannend lijkt me dat! Je portemonneetjes en zakdoekhouders zien er alvast erg gezellig uit zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk.! EN toffe stofjes heb jij in de restenbak liggen :D

    BeantwoordenVerwijderen