De babylegging

/
2 Comments
Op de blog van Minniemie las ik dat de legging het ideale kleding stuk is voor kleine kapoentjes.
Ook op de blogmeeting uitte ze haar enthousiasme dus ik volg haar mening!

Een andere lieve blogster was zo lief om een gratis patroontje te verzorgen. Dus ik was gemakkelijk vertrokken.

Restjes stof werden uit de stoffenbak genomen en werden op zeer korte tijd omgevormd tot superschattige leggintjes.
De eerste baby maaksels zijn een feit!

Ik koos voor effen stofjes zodat ik deze kan combineren met leuke T-shirts en omdat deze voor beide geslachten werkt (toen ik ze maakte wist ik nog niet wat het ging worden!).


patroon: Emma en Mona 
stofjes: uit mijn restjesbak 

Om de kleedjes op model te zien zullen jullie nog enkele maanden moeten wachten! :-)


You may also like

2 opmerkingen :