Winter coat for my grandmother

/
1 Comments
Toen ik voor Sew it up een winterjas moest maken liep dit niet onmiddellijk goed.
Het naaien was geen probleem, het was de juiste maat vinden!
Uiteindelijk was de derde keer de goede. De anderen zijn zeker niet verloren!

Deze werkte ik pas af en werd een cadeau voor mijn grootmoeder. Zij die mij heel veel stofjes gaf toen ze haar eigen kast opruimde en zij die me leerde gepaspeleerde knopen te maken!
Ze had een mooi cadeau verdient vond ik!





When i had to make a winter coat for sewit up, it wasn’t right from the First time. The sewing wasn’t the problem, finding the size was. The third fitted perfectly. But the other aren’t lost!

This when became a present for my grandmother. She gave me a lot of fabrics and she learned me how the make the button holes. She deserved a great present! 

Pattern 

Deze jas is dus ook het Butterick model. Maar dan 2 maten groter. Voor haar past hij perfect!

This jacket is the Butterick model. But 2 sizes larger than the previous one. Fits her perfectly!


Fabrics

De buitenste stof komt van mijn grootmoeder zelf. Ik geef ze dus eigenlijk haar eigen stof terug :)
De voering komt van het stoffenspektakel. Het was ergens een restje bij een goedkoop kraampje, ik vond het super.

The grey fabric is from my grandmother. I extually given her own fabric back. The lining is from the ‘stoffenspektakel’. 


Extra 

De knopen komen van de kringloopwinkel.

The buttons are from a second hands store. 



Ze was er enorm tevreden mee! Dus me happy!

She was very content, so me happy! 


You may also like

1 opmerking :