Pakjes tijd

/
2 Comments
De eerste feestjes zijn achter de rug dus ik kan eindelijk beginnen tonen wat ik voorbije maanden allemaal gemaakt heb! :)
Eindelijk!

Pakken jullie mee de pakjes uit?



De komende dagen krijgen jullie steeds een blogberichtje waar 1 pakje uitgepakt zal worden!
Je zal stilletjes aan merken hoe verzot ik ben op: pakjes! :)



Christmas is over so I can finally show you what I’ve made!

Do you join me unwrapping my presents?



In the next few days I’ll show you a present and I’ll unwrap it. You will see: I love presents!!


You may also like

2 opmerkingen :

  1. Na de in-pak-tutorial nu ook de uit-pak-tutorial? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha. Ik denk dat ik dan niet veel uit te leggen heb.☺uitpakken is volgens mij een aangeboren instinct! :-)

    BeantwoordenVerwijderen