Sewalong uitnodiging!

/
1 Comments
Ik nodig iedereen uit!

Iedereen wordt uitgenodigd om mee te naaien met de sew it up wedstrijd!

http://www.sewitup.be/wp-content/uploads/2014/10/DSC_0213.jpg

Eerste opdracht:

een kledingstuk (of een hele look natuurlijk) in stijl van 1920!

Wie mee-naait kan zijn resultaten doorsturen naar  contact@sewitup.be of posten op hun facebookpagina.

Je kan alle info nalezen op de sew it up site!

Ik nodig jullie natuurlijk niet zomaar uit! Wie meedoet kan natuurlijk ook iets winnen! Dus zeker nakijken!

Een update van mijn werk: 
Alles loopt goed maar mijn zelfvertrouwen is zeer klein! Maar ik leerde al ontzettend veel bij en heb er plezier in!

Wat de uitslag ook is: Ik naai elke opdracht mee!

Volgende week  komen de creaties online en is het aan jullie, aan ons en de jury om te stemmen!


You may also like

1 opmerking :

  1. Ik ben super benieuwd naar wat je gemaakt hebt! Het gaat heel mooi zijn, ik ben er zeker van. Nog een dagje en we zien iedereen z'n creaties! spannend :)

    BeantwoordenVerwijderen