sew it up update

/
0 Comments
Feit over mezelf: ik ben nogal een denkertje en een stresskipje. Naaien lukt me steeds vrij goed. Tot ik er in mijn hoofd 'belangrijk' op plak. Dan word ik zenuwachtig en begin ik te klungelen. Ben ik hier alleen in?
De naaiwedstrijd zorgt dus voor voldoende zenuwachtigheid. Het kiezen van patronen en het maken van het eenvoudigste oefenkleedje lukte niet.
Ik wordt hier volledig door ingenomen. Dus aan al mijn vrienden, blogvolgers, collega's,... Mijn excuses voor mijn gedrag de komende weken :).
Hiernaar heb ik ook een kantje dat houd van uitdaging, nieuwe dingen en mijn zenuwachtigheid. Dit is hetzelfde kantje dat me op de rand van een hoge brug laat staan ondanks mijn grote hoogtevrees. Zalige kriebels. De naaiwedstrijd is dus ook een zaligheid!
Ik ga ervoor. Net zoals ik van die brug wil springen (met bungee koorden natuurlijk), spring ik nu in de wedstrijd.
Hier vind je mijn voorstelling die net online kwam.
Hier vinden jullie de opdrachten.
Ik ga ervoor dus je zal me misschien wat minder horen op mijn blogje.
De eerste opdracht moet 10 oktober ingeleverd worden! Ik hou jullie vol spanning op de hoogte! 
Hulp en inspiratie heb ik hier in ieder geval genoeg :-)


You may also like

Geen opmerkingen :