September planning

/
2 Comments
Mijn nieuwe job betekend niet alleen een nieuwe uitdaging.
Ook Betere en Minder uren!

Gedaan met steeds 's avonds werken, niets op voorhand weten en uitgeput thuiskomen.
Deze job zal regelmatig ook vermoeiend zijn maar minder uren en minder s' avonds.
Het grote voordeel is dat ik voortaan mijn eigen agenda uitstippel.

Ik wil dat die extra uren niet zomaar verdwijnen. Daarom zal ik maandelijks een kleine planning opstellen. Hierin komen dingen waarmee ik de extra tijd wil invullen. Terug een beetje ME tijd inplannen.

Dit is het lijstje van deze maand:

1 boek lezen, 2 sportmomenten , mijn huishouden ok houden, 2 kledingstukken (voor mezelf) maken, iets nieuw leren, 2 marktjes, gezond eten en met de fiets naart werk.

Wish me luck!


You may also like

2 opmerkingen :

  1. Wat een fijn lijstje! Ok.. behalve het huishouden, dan ;). Sinds kort fiets ik ook naar werk, heerlijk is dat. Succes ermee, en ook met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je nieuwe baan! En met je lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen