Schattenjacht

/
3 Comments
Ik hou van schatten!
Voor mij is een schat iets waar ik instant verliefd op wordt. Nog liefst iets uniek, niet duur en ooohh zo mooi.

Ik ga dus regelmatig de kringloopwinkel binnen.

De kringloopwinkel op de bredabaan in Merksem is de perfecte winkel voor naaispulletjes.
Omdat ik daar achter de hoek werk, spring ik daar regelmatig eens binnen.
En regelmatig vind ik echte schatjes in hun naaihoekjes!

Dit is de vondst van enkele dagen geleden:


De koffer was een kleine uitdaging om mee op de fiets te nemen maar voor 1 euro kon ik hem niet laten staan.

Ik geef deze wijsheid graag door aan iemand anders. Een nieuwe job zorgt ervoor dat ik niet meer vaak in Merksem zal komen. (Meer info over mijn nieuwe job vertel ik later)
Ik hoop dat iemand anders regelmatig de winkel zal binnenstappen en de kleine schatjes zal vinden :)


You may also like

3 opmerkingen :

  1. Goeie vondst !!! 1 kleine tip: gebruik die rode biais niet voor iets dat je wilt wassen... oude biais durft wel eens uit te lopen... zeker rode... been there...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! Die fout had ik anders ook zeker meegemaakt!
      Kga erop letten! :-) you saved me :-)

      Verwijderen
  2. o die houten klosjes zijn heel leuk. hier in de dichtste krinloopwinkel vind ik nooit zoiets hoor

    BeantwoordenVerwijderen