Knutselen voor moederkesdag

/
0 Comments
Op het werk wordt met de kinderen steeds geknutselt bij feestdagen. Moederkesdag is in aantocht dus ook nu werd dat gedaan.
Knutselen wordt vaak mijn taak. Ik ben de 'creatieve'.
Dus in plaats van het serieuze werk werd er geknipt, genageld, geverfd, geblenderd,...
Ik knutselde met een groep jongens en meisjes  van 6 tot 14jaar. Veel verschillen dus!

Het eerste projectje: 
Een leuke foto voor een kaartje te maken. Die van de kinder mag ik niet laten zien (privacywetgeving) dus ben ik zelf maar model. 



Het tweede projectje:
Hout schilderen, nageltjes kloppen in de vorm van een hartje en touw spannen. Simpel maar leuk!

Projectje 2: 
Zelf bodyscrub maken. Recept: kopje olijfolie, kopjezeezout, 4schellen citroen en 4 appelsien (met schil). Alles blenden en klaar! Super zachte huid verzekerd. 
Het vullen van de flesjes was wel iets moeilijker. 


Hopelijk zijn de moedertjes tevreden! :-) 

Inspiratie voor de projectjes vond ik met hopen op pinterest!


You may also like

Geen opmerkingen :