grootMOEDERDAG cadeautje

/
2 Comments
Mijn grootmoeder beslist vaak op het nippertje iets te organiseren.
Nu weer kregen we eergisteren te weten dat ze een moederdag-familie-bijeenkomst organiseerde.

Volledig met tomatensoep, vers stoofvlees en zelf gesneden frietjes.
Heerlijk die familietradities!

Dat verdiende dus een grootmoederdagcadeautje! Helaas weinig tijd om iets te maken of om naar de winkel te gaan dus het werd iets kleins. Maar ze was er zeker gelukkig mee!

Met koffiefilters en losse thee (2 dingen die ik in huis had) maakte ik theezakje met verschillende smaken. Ze werden mooi verpakt in zakjes en voorzien van labeltjes.

In het potje zit huisgemaakte handcrème, naar het recept van ma vie en vert. (Ik ben helemaal verzot op haar boek. Hier komt later nog een uitgebreider berichtje over!)





Grootmoeder tevreden en ikke dus ook! 


You may also like

2 opmerkingen :

  1. He wat ziet dat er grappig uit!
    Hoe heb je die theezakjes gemaakt van koffiefilters dan?
    Genaaid? Leuk idee zeg :) Fijn dat je grootmoeder het ook leuk vond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ikheb ze inderdaad met mijn niaamachine genaait en dan bijgeknipt met mijnkartelschaar. Ik wou nog fotos trekken van hoe je het maakt maar mijn filters zijn op :-) maandag eerst naar de winkzl! Maar klein uitlegje over hoe je ze maakt volgt nog! :-)

      Verwijderen