Afscheid van mijn stekje

/
1 Comments
5 jaar geleden ongeveer begon ik te werken op mijn stekje.
Zo een ontzettend plezante tijd.
Toffe collega's, leuke kids, veel afwisseling,...

Maar er kwam zin in vernieuwing + de uren zijn niet combineerbaar met een gezin (dat er ooit wel eens gaat komen.)
Tijd voor iets nieuws.

Morgen mijn laatste dag. Tijdens het afscheid nemen ben ik blij te zien dat ik mijn creatieve stempel achterlaat in het huis. :)

Zoals deze Kubbzak:
Voor wie Kubbs niet kent: zoek het maar eens op! Super spel voor groot en klein!

Stof: stoffenspektakel
Patroon: eigen 

Ik zorgde voor mooie, stoffen prikborden. 

Ik heb de ontspanningsruimte ingericht. De mat is een eenvoudig model van ikea, waar ik bloemetjes op genaaid heb.


Ik maakte zakjes voor de kaartjes van het structuurbord.

En ik deed nog zoveel meer.
Misschien moet ik nog ergens, in het zicht, mijn naam en foto verwerken, dan kunnen ze me niet vergeten. Want dat is eigenlijk wat ik wens :-)


You may also like

1 opmerking :