Dag der mislukkingen :-(

/
0 Comments
Vandaag wil het allemaal niet zo goed lukken.

Ik ben met te veel verschillende projecten bezig. Maar materiaal te kort, raakt niet af of ik doe het volledig naar de knoppe.

Ken je van die dagen??

Ik maakte voor mezelf een shortje. Bovenaan een boord met elastiek.
Ik dacht: dat past zeker, ik moet niet nameten of passen, ik maak het ineens af.

En het lukte heel goed, ik vond het zelf heel mooi, niets liep mis.

Maar dan ging ik passen en .....
ik kreeg het niet eens opgetrokken :-(
Ik weet niet wat gebeurd is, ik maakte een maatje groter, er zit nog geen elastiek in en er staat niets over stretchstof :-(
1 ding weet ik zeker: ik ben geen 3 maten dikker geworden :-)

Dus ik ging klungelen. Ik heb geprobeerd er een rits in te zetten, maar dan bleef de boord net te smal.
De rits scheef zetten was dan het plan.
Maar aangezien ik alles al overlocked had en voor de 3de keer alles uiteen aan het tornen was, stelde de naad niets meer voor.

Veel gepruts en verschrikkelijk resultaat. Is dit niet de slechts ingezette rits die je al gezien hebt? 

Dit wordt dus een shortje om binnen aan te doen!

Stofje: van mijn grootmoeder
patroon: burda easy zomer 2013 (denk ik), maar pas dus op! meten is weten!! 

Ik maakte ook nog een boxershort voor mijn ventje en een sunnypants voor mezelf. Maar ik blijk zonder rekkers te zitten. Bij het knippen van een tasje voor de mamsie knipte ik in mijn vinger.

Het zit me niet mee!
Ik hou er vandaag mee op! Dat lijkt me het veiligste! :-)


You may also like

Geen opmerkingen :