cadeautje Hannah deel 2

/
1 Comments
In mijn vorig berichtje kon je lezen dat de kleine Hannah gevierd werd.

Het vorige blogbericht was haar echte cadeautje.

Ik kreeg echter een tijdje terug 2 enorm mooie, japanse stofjes van Hannahs mama.
Hannah is namelijk geboren in Japan (aangezien papa daar moest werken). Bij de terugreis werden er stofjes ingepakt en ik was de gelukkige.

Nu een waarschuwing: als je mij stofjes geeft, kan je ze best zelf mooi vinden. De kans dat je het terugkrijgt is groot :) In verwerkte versie dan natuurlijk.

Ik maakte een klein rokje voor de kleine dame.

patroontje: naar afmetingen volgens een 2 jarige, uitleg van de lieve toertjes en pateekes
stof: japan 

Voor de mama maakte ik (nogmaals) een opvouwbaar tasje.
patroontje: zo geknipt
stof: japan 








You may also like

1 opmerking :