Suprise: weer een handtas! ;-)

/
0 Comments
Ik maakte de voorbije weken verschillende handtassen.
Op vraag van enkele vriendinnen. Nu kan ik ze een beetje keuze aanbieden! :-)
Deze keer de dorothy day tripper van swoon!
Ik maakte hem al eens eerder, toen was het een moeilijke kwestie van materiaal bijeen zoeken.
Nu ging het gemakkelijk. Het leuke stofje heeft niet veel nodig. Witte accenten en een muntgroene (op de foto's lijkt het donkerder) voering.
Het blauwe stofje kocht ik bij liesellove. Een zeer leuke site! Zeker eens een kijkje nemen!
Ik denk dat ik nu even stop met handtassen maken. :-)
Ik doe het heel graag maar tijd voor de vele andere projecten aan te pakken!
Patroon: dorothy day tripper van swoon
Stof blauw: liesellove
Stof groen: Stoffenspektakel


You may also like

Geen opmerkingen :