Zondag: een trui en me-time

/
0 Comments
Zondag: alleen thuis, geen plannen. Me-time.

En wat doen we?

Eindelijk foto's trekken van mijn nieuwe trui. Ik maakte ze begin deze week maar kreeg de kans niet om daglicht en tijd te combineren. Maar hier is ze dan:

 De zon zit enorm in mijn scherm dus ik kan moeilijk de kwaliteit van de foto's inschatten. Hopelijk vallen ze mee! :-) Toch zie ik het zonneke graag hoor!

patroon: knipmode (weet niet meer welke en ben te lui om te zoeken, moest je het toch willen weten vraag maar) 
stof: stoffenspektakel

En wat doen we nog meer?

Eindelijk tijd maken om terug te gaan lopen.

Ik heb dit in mijn straat, letterlijk 10 huizen van mij verwijderd.
Hiernaast is nog het Galgenweel, nog een grote natuur loopgebied :-). Schandalig dat ik er weer te lang niet geweest ben.

Het was enkel oppassen voor de bloemetjes die overal verspreid stonden. Ik heb genoten. Verstand op nul en gaan!



En nu: enkele puntjes van mijn to-do lijst afwerken. Om te beginnen met mijn ouders hun gordijnen. 20 meter stof ligt hiervoor op mij te wachten.


You may also like

Geen opmerkingen :