portefeuille

/
4 Comments
Een nieuwe portefeuille.  Ik dacht er snel eentje te maken :)

Patroontje was snel gevonden, stofjes was even bekijken maar ging ook nog vlot.

Maar dan begon het.

Veel geprul, los tornen, opnieuw naaien, spelden in mijn vinger, verstevinging die los komt,....

Het was een serieus gepruts. 2 dagen nam het in beslag. Ontzettend veel vouwen, naaien, spelden,...

Maar het is gelukt. Hier is hij:





Alles past er mooi in. Hij ishieren daar een ietsie pietsie beetje scheef maar daar stoor ik me niet aan. 
Hopelijk blijft hijlang meegaan want ik maak er niet snel nog eentje! :) 

Tip voor wie het gaat proberen: neem een dunnere stof voor de binnenkant! 

Patroon: swoon
Stof geel: moens antwerpen
Stof bloemetjes: ik denk de stoffenkamer :) 



You may also like

4 opmerkingen :

  1. Mooi, mooi, mooi! Ik heb het patroontje ook al eens bekeken op Swoon, maar heb me er nog niet aan gewaagd. Misschien moet ik dat binnenkort eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een goed patroontje met duidelijke uitleg. Wel veel prulwerk, wat duidelijk niet mijn beste eigenschap is :)
      Succes!

      Verwijderen
    2. Het is echt een goed patroontje met duidelijke uitleg. Wel veel prulwerk, wat duidelijk niet mijn beste eigenschap is :)
      Succes!

      Verwijderen