Nieuwe handtas

/
2 Comments
Deze handtas is voor mezelf ook een verassing :)
Stapsgewijs kreeg ze maar vorm.
Ik knipte de zwarte stof maar voor de rest wist ik nog niets.
Ik probeerde vanalles uit, blauwe paspel, grijze handvaten, blauwe accenten,...
Vaak werd alles losgetornt omdat ik niet overtuigd was van de kleuren.
Uiteindelijk waren er ook 2 trips naar fourniturenwinkel nodig.
Al een geluk heb ik er eentje dicht bij het werk :)
Ik ben heel tevreden met het resultaat! Me happy!
(Sorry voor de slecht foto's, ik kan niet wachten tot het zonlicht)
Stof grijs: coupon julija's antwerpen
Stof zwart: coupon gekocht op de bonte fabriek, weet alleen niet meer welk kraampje
Fournituren: topknop merksem
Patroon: swoon pattern dorothy day tripper


You may also like

2 opmerkingen :

  1. Mooi hoor! Vind het felgroen er echt goed bij passen.
    Ik heb het patroontje ook al even liggen, maar de moed ontbreekt me een beetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Welke versteviging gebruikte je hiervoor?

    BeantwoordenVerwijderen