groentjes en fruit

/
2 Comments
Ook kleine meisjes moeten naar de winkel en koken.
Mijn nichtje was jarig dus kreeg van mij een mini boodschappentas. Eentje op haar formaat.

Stof blauw: kringloopwinkel
Stof rood: stoffen kapellen
Patroon: eigen

Wat ze moet kopen? 
Groentjes en fruit natuurlijk :) 
Ik tekende patroontjes, knipte, naaide en leefde me uit met vilt. :) 
Best leuk om te doen. Helaas tijd te kort, anders had ik nog veel meer gemaakt.
Moest er iemand interesse hebben in de patroontjes. Ik kan ze wel eens inscannen. :) gewoon achter vragen. 

Vilt: beetje van overal
Patroontjes: eigen

Verder kreeg de kleine meid nog een serviesje. (Ze kreeg het volledige setje, op de foto staat niet alles)
Ik maakte uit stof nog enkele theezakjes.
Enkel nog koekjes bakken en klaar voor een mini etentje!


Veel plezier ermee kleine meid!


You may also like

2 opmerkingen :