Weer een aantal van mijn to do lijst :)

/
1 Comments
Ik heb me gisteren en vandaag weer beziggehouden met mijn to do lijst.
kleine projectjes die afgewerkt dienen te worden.

1. voorbereidingen: morgen sta ik op een klein marktje met een paar spulletjes. Er kruipt toch wel wat werk in de voorbereiding. Meer hierover lees je later.

2. Een tas op bestelling: een echte ouderwetse tas voor grootmoeder haar breiwerk. 
Ik vond geen patroon dus ik maakte het zelf. Het was een beetje een gepruts maar uiteindelijk werd het een beetje een heel grote pennenzak met handvaten :) 

Ik hoop dat het in de smaak gaat vallen :)


eigen patroon, stofjes stoffenspektakel

3.  Nog een mini keukenshortje, om misschien op het marktje te verkopen.


eigen patroon, stof: stoffenspektakel

Er zijn nog andere projectjes die me bezighouden maar die zal ik een andere keer laten zien.
Als ik mijn to do lijst laat zien, wordt dit een te lang bericht :)

Ik kruip nu in mijn bedje. Morgen hopelijk fit om mijn spulletjes te kunnen verkopen... spannend... 





You may also like

1 opmerking :