kerstsfeer als sintpakje

/
0 Comments
Het sintfeestje plannen met het gezin bleek niet gemakkelijk.
Eigenlijk is alles moeilijk plannen in ons gezin tegenwoordig.
Ik moet toegeven dat dit vaak door onze planning komt.

Het verbouwen, de drukke werkagenda, de verschillende hobby's... zorgen voor weinig vrije tijd.
Het feit dat wij als enige nog geen kleintje hebben zorgt er ook nog eens voor dat onze agenda er compleet anders uit ziet.
Resultaat: ik had mijn broertjes, hun super schattige kleintjes en mijn schoonzusje al veel te lang niet meet gezien.

Ik wou dus iets leuk kleins maken. Iets voor iedereen.
Al snel kwam ik op het idee van de kerstkous.

Door de planningsmoeilijkheden werd het sintfeestje enorm vervroegd waardoor de kerstsfeer dit jaar heel vroeg valt.

Dit is wat ik maakte:



Stoffen: beetje van overal
Patroon: eigen

Ook met het inpakken liet ik me gaan :) ik koop nooit inpakpapier. Ik geniet ervan om dat zelf te maken uit zo een beetje alles wat ik maar tegenkom :)


You may also like

Geen opmerkingen :