Opnieuw een koffertje

/
2 Comments
Overal in blogwereld zie je koffertjes opduiken. Nadat ik er eentje had gemaakt snapte ik onmiddelijk waarom.
Ze zijn leuk om te maken en ideaal voor alle stofjes.
Ik besloot begin oktober om minstens 1 maand lang geen nieuwe stofjes te kopen. Hierdoor ontdekte ik een oud stofje, maanden geleden gevonden in de kringloopwinkel. Hoe kon ik het vergeten? Ik vind het super.
Dit maal een koffertje om mijn vliseline in te bewaren.
Weer ben ik niet 100% tevreden. Deze keer gebruikte ik andere versteviging, die enorm tegenwerkte.
Ik zal er dus nog eentje moeten maken :) oefening baart kunst.


You may also like

2 opmerkingen :

  1. Mooi stofje inderdaad!! En leuk koffertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...heel mooi stofje!
    Ik gebruik 2 lagen H250 per stuk stof.....redelijk tevreden ben ik daarvan!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen