Kleedje

/
3 Comments
Dit kleedje maakte ik al enkele maanden geleden maar ik ben er nog steeds verliefd op.
Ik zag het staan in een boekje. Ik denk burda. (Weet het niet meer, kan het wel opzoeken dus als je het wil weten vraag maar)
Ik vond het super.
Op het Stoffenspektakel vond ik toevallig hetzelfde stofje.
Ik maak normaal nooit iets exact na maar....
Nu vond ik het echt te mooi :)
Het leuke is dat iksteeds complimentjes krijg als ik het kleedje aanheb :)
(Poseren voor de foto vind ik helaas minder, de foto's zijn getrokken na een avondje op restaurant, dus niet zo fantastisch)


You may also like

3 opmerkingen :

  1. Mooi zeg! Die zakjes erop zijn ook zo leuk! En mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik snap dat je er verliefd op bent!
    Is dat met een rits achterin?

    BeantwoordenVerwijderen