De verschrikkelijke badjas

/
0 Comments
Enkele weken geleden maakte ik een kimono voor mezelf.
Ideaal om 's avonds in rond te lopen. Heel goed gelukt. Zelf mijn ventje vond hem mooi.
Ik deed hem onmiddelijk aan, nog voor ik er foto's van trok.
Ik zat gelukkig te wezen in de zetel: een nieuwe badjas, greys anatomy op tv, een tasje thee,...
En toen gebeurde het: ik liet mijn volledige tas thee (een extra grote) over mijn nieuwe badjas vallen...
Verschrikkelijk want dat maakt vlekken die er niet uit gaan.
Het ergste is nog dat mijn ventje lief wou zijn en hem voor me in het wasmachine stak. Veel te warm.
Basjas is dus nu vol vlekken en gekrompen. Hij belande in de vuilbak.
Enkele dagen geleden starte ik (met lichte tegenzin) aan een nieuwe.
Maar ook dit liep niet gemakkelijk.
Ik gebruikte een rekstof en een gewone stof =》 alles trok scheef.
Ik koos een ander patroon =》 dat ik uiteindelijk toch niet zo mooi vond en vanalles aan veranderde.
Ik had eigenlijk iets te weinig stof en knipte in het begin een beetje verkeerd=》 ik verkreeg dus heel kleine naden.
Maar het is gelukt.
Ik ben niet heel tevreden van het resultaat maar dit zal het blijven. Het vroeg me al teveel energie!


You may also like

Geen opmerkingen :