Tas

/
0 Comments
Enkele dagen geleden kocht ik een oud gordijn in de kringloopwinkel.
Ik zag er onmiddelijk een handtas in.
Deze morgen had ik eindelijk de tijd om mijn idee te realiseren.




Als patroon gebruikte ik de pleated tote. Op deze site vind je een handige beschrijving hoe je het patroon tekent en hoe je het uitwerkt.
Heel eenvoudig.




Ik hou van handtassen maken.
Ze zijn heel 'maakvriendelijk'.
Wanneer je een leuk stofje kiest en niet al te veel fouten maakt in het volgen van het patroon, heb je steeds een goed resultaat.
Kleren zijn moeilijker, een mooi rokje kan niet goed passen, een t-shirt kan scheeftrekken als je het aanhebt,...
Tassen hebben dit probleem niet :)

Wat ik met deze tas van plan ben weet ik nog niet. Hou ik ze zelf bij of geef ik ze cadeau? 



You may also like

Geen opmerkingen :