Allemaal kussens

/
0 Comments
Een hete zomer! Zalig.
Vorig jaar kochten we een hangmat en die wordt nu veel gebruikt.

Wanneer je rechtop wil zitten heb je kussens nodig.
Mijn ventje gebruikte kussens uit de living. Resultaat: vlekken van de zonnecrème.
Hatelijk!

Ik vond het dus tijd om kussentjes te maken die uitsluitend voor buiten zijn.
Ik hield het budget laag, zo maakt het niet veel uit dat ze vuil worden.
En zo heb ik een excuus om er iedere zomer nieuwe te maken!

Stof: kringloopwinkel
patroontje: eigen
kussenvulling: zeeman


Ik maakte ook een zak om deze kussens te bewaren.
Omdat de spulltejes in de tuin en de garage zullen gebruikt worden, gebruikte ik heel fleurige stofjes.
Stofjes die mijn vriend te 'bloemerig' vind om in huis te gebruiken.
Stof: kringloopwinkel
patroon: eigen


You may also like

Geen opmerkingen :