Box bekleding

/
2 Comments
Toen ik wist dat we een jongen kregen begon de zoektocht naar alle spulletjes.
Wij hebben ongelofelijk veel geluk gehad!

We kregen bijna alle spulletjes van mijn broer, schoonzus en nichtjes. Het absolute voordeel van de laatste in rij te zijn met kindjes :-).

Aangezien we alles kregen van verschillende koppels, is alles nogal verschillend.
Om toch wat eenheid te hebben gingen we aan de slag met verf, flock, stoffen,...

Deze box werd naar onze stijl omgebouwd door er simpelweg wat stof aan toe te voegen.

Ik maakte:

  • Een hoes voor het matrasje: Ik werkte met 2 stoffen zodat hij omdraaibaar is. 
  • 2 Zakjes om zijn speelgoedjes in op te bergen. 

Weinig werk, leuk resultaat. 
De patroontjes maakte ik zelf naar de maten van mijn box. 
De witte stofjes komen van bambiblauw, de andere zijn restjes uit mijn kast. 

En dan nu een overdaad aan foto's. Ik vond mijn model namelijk enorm schattig :-) 










You may also like

2 opmerkingen :

  1. Geweldig gemaakt en wat een mooi, leuk, grappig, schattig model. En echt niet te veel foto's hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zakjes, fantastisch! Hier lag alles altijd rond te slingeren. Dit is lekker netjes!

    BeantwoordenVerwijderen