Kleine naaisels tussendoor

/
3 Comments
Het is hier even stiller op mijn blog. De reden is waarschijnlijk duidelijk: een kleintje neemt nogal wat tijd in beslag.

Toch wordt hier af en toe nog iets genaaid. Kleine projectjes voornamelijk die tussen de papjes gemaakt kunnen worden. Dit is wat de voorbije 2 maand vanonder mijn naaimachine rolde. 

Hebben jullie trouwens nog veel naaitijd met een baby? Iemand tips? 

Mijn eerste (maar niet laatste) billie t-shirt 

Mijn neefje was jarig en dat verdiende een cadeautje. Naast een gekocht cadeautje kreeg hij ook dit jaar iets zelfgemaakt. 
Ik ging voor het superpatroontje Billie van zonen 09. Het stofje is van Petite Couture. Ik koos voor dit ninja stofje omdat dit is wat hij later wil worden. Al weet ik niet of Ninja een echt beroep is en of een Ninja veel verdient. Maar hij is zeker: later gaat hij voor Ninja studeren. Schattig! 




Dekentje 


Bij Georgette kocht ik opnieuw het tijgerstofje. Ik kocht het eerder in zwart-wit. 
Nu verscheen er een grijs-oker dekentje vanonder mijn naaimachine. 


Een pamperzakje 


Ik gebruikte het algekende patroon van Zsazsa maar dan op de eloleo manier. Snel in elkaar.
Ik heb ervoor gekozen om geen velcro te gebruiken, het zakje sluit met een elastiek die ik tussenin naaide. 
Stofjes: mijn eigen restjesbak en Veritas. 



Kleine pennenzakjes 


Als verjaardagscadeautje. Twee zakjes voor twee kleine meisjes. 
Eigen patroontje, stofjes van Veritas. 


Er werden ook 2 sjaals, 2 topjes en een kroon in elkaar gestoken. Maar zij krijgen deze week een eigen blogbericht :-) 



You may also like

3 opmerkingen :

  1. Je bent nog behoorlijk productief ! Toen ik in de kleine kinderen zat lukte mij dat absoluut niet. Pas toen de oudste 9 jaar en de jongste 6 ben ik terug beginnen naaien omdat ze wat zelfstandiger waren en toen was de naaihype al efkes terug bezig. Dus je bent goed bezig hoor ! Mooie creaties stuk voor stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, naarstig gewerkt!
    Prachtige naaisels, mooie stoffen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleine naaisels, maar schitterende resultaten. Nog veel creatief plezier.

    BeantwoordenVerwijderen