#30dagen30 details week 1

/
0 Comments
De fantastische madam stof startte deze week een enorm leuk projectje.
Je kan er bij haar alles over lezen!

De titel zegt natuurlijk ook al genoeg. 30 dagen 30 details. Elke dag 1 foto.

Wij mij volgt op instagram heeft de foto's al zien verschijnen. Hier zet ik ze even op een rijtje.

Tijdens een weekje verlof is alles te mooi om niet te trekken. Ik zag dan ineens de appelboom en sauna als klein detail. Het was dan ook een klein stukje van onze prachtige tuin. 

Dit kadertje hing in het vakantiehuisje. Makes me smile. 

Het eerste aangekochte speelgoedje voor ons toekomstig zoontje. Mijn ventje koos :-) Boys and there toys :-) 

Vuurwerk vlak voor mijn deur. 

Ons Bluesje, In close up. 

Ik zetten een leren handtas in elkaar. Alles met de hand! Een blogbericht volgt hier later over. 

Eindelijk nog een beetje naaitijd! De Lua slaapzak werd gemaakt. Morgen krijgen jullie hier meer over te lezen. 

Ik vind het een leuke opdracht om te doen, het laat me ook beter rondkijken naar alles. De zoektocht naar de foto is steeds leuk en uitdagend. Merci madam Stof voor deze uitdaging! 

Wie mee wil doen mag natuurlijk aansluiten! Je kan volledig vrij kiezen wanneer jou 30 dagen beginnen! 





You may also like

Geen opmerkingen :