Pinterest: Leer

/
1 Comments
Met leer kan je fantastische dingen doen!
Het blijft wel een item waar ik enerzijds door aangetrokken wordt en anderzijds heel veel schrik van heb.
Mijn grote droom: uit een lap leer, een echte leren handtas ontwerpen.
Momenteel hou ik het bij af en toe een klein projectje. Mijn leer haal ik voornamelijk van oude zetels. :-)

Ik zou graag een cursusje of workshop leer volgen. Iemand een idee waar ik hiervoor terecht kan?? 

Hier wat inspiratie vanaf mijn pinterest bord

leer 


Voor de linken en nog meer inspiratie kun je best mijn pinterest even bekijken.




You may also like

1 opmerking :

  1. Ik werkte vandaag voor het eerst met nepleer tijdens een workshop bij Madeline de Stoffenmadam :)
    Ik maakte de Barrel Bag van Zwoon.
    Lukte eigenlijk verbazend goed.

    BeantwoordenVerwijderen