De creatieve boekenkast: Amy Butler

/
1 Comments
Een van mijn eerst aangekochte naaiboeken was het kinderboek van Amy Butler.
Ik was onmiddellijk fan. 

Toffe patroontjes, leuke stofjes en het lukte me om het te maken :-). 

Mijn daaropvolgende verjaardag (niet veel later), kreeg ik van mijn ventje zowat alles wat hij van Amy Butler had kunnen vinden! 
Een enorme verzameling, zalig cadeau! 

Momenteel heb ik 3 boeken, enkele losse patronen en leuke stofjes van haar in mijn bezit. 

Boek 1: Kleding en knuffels voor kleintjes 



Zeer toffe patroontjes, duidelijke uitleg. Ik maakte al wat knuffeltjes maar helaas voor mijn blogtijd. Dus geen foto's. Maar binnenkort komt hier zeker verandering in! 

Boek 2: Style Stitches 



Fantastische patronen voor handtassen en accessoires! Dit boek maakte van mij onmiddellijk een "tassenmadam". 
Wat ik al eerder uit dit boek maakte vind u hier

Boek 3: Institches 


In dit boek veel patronen voor huiselijke dingen. Kussens, onderleggers, badjes, oogmasker,... Zelfs iets voor de kat. 
Ik maakte al enkele kleine dingen in het verleden maar die hebben nooit de cameralens gezien. Weer helaas. 

Losse Patronen 


Mijn favoriete patroon is er eentje dat ik los aankocht. De Birdie Sling. 

Ik maakte al verschillende versies: hier, hier en hier terug te vinden. 



You may also like

1 opmerking :

  1. Uit het eerste boek maakte ik vorig de kimono pyjama met slofjes. En er staat er weer eentje op de planning. Zo'n fijn patroon!
    http://sewingfenna.blogspot.nl/2014/11/zoetste-pyjama-ever.html

    BeantwoordenVerwijderen