Creatieve boekenkast: Art D'eco

/
1 Comments
Ik ben ontzettend groot fan van dit boek. 

Het is een boek dat overal wordt meegenomen: in de zetel om te lezen, in de badkamer voor de verzorgingsproducten, in de keuken voor de recepten klaar te maken,... 



Ik vind de kookrecepten super leuk. Zelfgemaakte choco onder andere :-). 
Maar voornamelijk van de zelfgemaakte schoonheidsproducten ben ik grote fan! Hier kan je er meer over lezen.  
Ik gebruikte dit boek ook al vaak om cadeautjes te maken. 

Verder staat het boek nog vol met leuke diy en naai projectjes. Voor ieders wat wils! Zeker een aanrader dit boek! 



You may also like

1 opmerking :

  1. Oh Anske, zo tof om te lezen zeg! Mocht ik een slechte dag gehad hebben, je had hem helemaal goed gemaakt. Nu heb je hem NOG beter gemaakt dan hij al was :) Mercikes en nog veel plezier met mijn boekske :)

    BeantwoordenVerwijderen