De Big Blogameetup!

/
4 Comments
Wat heb je nodig als je een blog/naai dipje hebt???
Een grote blogmeetup vol energievolle andere bloggers.
Zonder dat ze het doorhebben heb ik stiekem een beetje van hun enthousiasme en creativiteit gestolen.
Resultaat: de zin om te bloggen is volledig terug!

I'm back! (Al moet ik toegeven dat de energie nog niet volledig terug is, dus misschien zal de kwantiteit van mijn blogposts nog steeds niet normaal gebeuren.)

Maar dan nu mijn korte recensie van de avond.

Eerst en vooral moet ik toegeven dat ik het zo druk had met tetteren, dat ik vergat foto's te nemen. Al een geluk mag ik van Lobke haar foto's gebruiken. Dank u, Lobke! 


De eerste twee foto's trok ik zelf. Ik vond het samen uit 1 potje eten met de toffe Laura een fotomomentje. Het poseren lukte helaas niet zo goed (het was wel grappig).



Verder werd er lekker gegeten, gelachen en getetterd. Ik kocht ook een gesigneerd boek van Lobke (echt de moeite dat boek, later daar meer over, eerst uitlezen). 
Mee op de foto: Maya (mijn overbuurvrouw), Lobke en Lieke


Er waren zeer interessante sprekers. Ik heb zeker wat bijgeleerd! Op de foto lijken we allen gsm nerds, maar dat was even voor een wedstrijd :-) 



Enige minpunt: 
De avond vloog voorbij! Pas tegen het einde merkte ik dat ik te lang bij dezelfde mensen ben blijven staan (het was daar te gezellig), waardoor ik vele anderen niet heb kunnen spreken! 
Of toch niet lang genoeg. 
Aan de bloggers waar ik niet (of weinig) mee gesproken heb, ik wil jullie zeker nog leren kennen! :-) 

Dus conclusie: Dit moet ik nog eens doen! :-) 

We werden natuurlijk ook enorm verwent met zalige goodiebags! Hier al de foto's. Ik zal de komende blogposts zeker nog inzoomen op verschillende producten! 

Het Omegha Pharma pakket

Zeer veel toffe kortingsbonnen en info. 

Een fantastisch pakket met vanalles en nogwat. 
Er zaten 2 dingetjes niet in mijn zak dus ontbreken op de foto, maar met zoveel goeds wordt het niet gemist! :-) 
Het snoepzakje van Zoet was eigenlijk een pak groter, maar ik kon de lekkere snoepjes niet weerstaan! 

Kort samengevat: een superleuke avond die veel te snel vooruit is gegaan! 




You may also like

4 opmerkingen :

  1. Dedju ik heb de ganse avond gedacht,,. Wie is dat nu weer ....jammer volgende keer kom ik zeker een babbelke slaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat was jij die zo'n leuke foto nam in de spiegel aan het buffet! Ik had gedacht van niet, maar blijkbaar sta ik er toch mee op! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het enorm spijtig dat ik je niet gezien heb maar blijkbaar stond je dus gewoon 10 cm van mij. Volgende keer moet ik beter opletten! :-)

      Verwijderen
    2. Ik vond het enorm spijtig dat ik je niet gezien heb maar blijkbaar stond je dus gewoon 10 cm van mij. Volgende keer moet ik beter opletten! :-)

      Verwijderen