Edge to edge jacket 2

/
2 Comments
Een cadeautje voor de tante deze keer :) Volgers van mijn blog zullen ondertussen al doorhebben dat er heel veel cadeautjes vanonder mijn naaimachine zijn gerold de laatste maand.

Dit maal dus eentje voor mijn tante. Ik maakte voor haar de openvallende jas. Ik maakte het al eerder voor mezelf en voor een nichtje (totaal vergeten foto's van te trekken, dus kan niet over geblogd worden). Ik kon dus goed inschatten dat dit een succes zou worden!


Followers of my blog might have noticed that i’ve made lots of present the last month. This time a jacket for my aunt.
I made the edge to edge jacket from “The great british sewing bee”. I’ve made it already for myself and for my niece. So I know it would be a success. 

Pattern 


Ik gebruikte het boek "naaien en stikken", het openvallend jasje. Ik liet alle extra's achterwege.



Edge to edge jacket from Great British sewing bee.  

 Fabric 


De buitenstof komt van mijn grootmoeder.
De voering is een zalig, zacht soft cactus stofje.


The blue fabric is from my grandmother, the lining is from Soft Cactus (a great fabric designer from Belgium!)  


You may also like

2 opmerkingen :

  1. zo mooi!
    heel mooie combinatie binnen-buitenstofje
    daar zal ze toch zeker blij mee geweest zijn.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor .Ik denk dat Tante daarmee blij is

    BeantwoordenVerwijderen