pakje: superman is in the house!

/
1 Comments
Wat zit er in dit saaie pak?


Gisteren liet ik je het cadeautje voor mijn nichtje zien. Mijn neefje (haar broertje) moest minstens iets even cools krijgen vond ik!

Ik stel jullie voor aan:
Superman!


Na het maken van deze pop ontstond bij ons thuis een klein debat. Mogen jongens met poppen spelen?
Mijn antwoord: "tuurlijk datte!!"
Dus het is gebeurd: mijn neefje krijgt een pop (weliswaar een mannelijke versie).

Hopelijk appreciƫren mama en papa het! :)

Wat vinden jullie? Mogen jongens met poppen spelen? 

 I’ve shown you the little doll I’ve made for my little cousin. She has the cutest little brother so off course I’ve made him a present to! I present you: Superman!

Me and my boyfriend had a little discussion: “Are boys allowed to play with dolls?”
Our answer: off course!

I just hope that the parents like that too. 

pattern and fabrics 

Hetzelfde als de pop die ik jullie gisteren toonde. Dus kijk maar even bij het vorige blogberichtje :)

These are the same as the doll I showed yesterday, so take a look at my previous post! 


You may also like

1 opmerking :

  1. Natuurlijk mogen jongens met poppen spelen!
    Leuk gemaakt in de superman-outfit. Hij gaat er plezier mee beleven :-)

    BeantwoordenVerwijderen