Badjas

/
0 Comments
Het maken van de perfecte badjas lijkt niet eenvoudig.

Vorig jaar maakte ik er eentje maar die was te groot en los.

Nu werd er weer eentje gemaakt. En...

Ik ben weer niet tevreden :(. De mouwen zijn te smal en kan ik niet omhoog rollen, hij is net iets te kort,...
En eerlijk gezegd vind ik hem eigenlijk absoluut  niet mooi.

Ik wou er nog een band aanwerken en nog wat details toevoegen maar ik geef het op. Geen zin meer om er nog tijd in te steken. Zo zal hij moeten zijn. Het is toch maar voor binnen.

En.. Ik maak er nog wel eens eentje! Ooit zal het lukken!

stof: stoffenspektakel en een bedovertrek van zeeman 
patroon: een herwerkt truipatroon dat ik hier eerder maakte. 

Niet alles lukt dus altijd even goed, dat is duidelijk! :)


You may also like

Geen opmerkingen :