Bolletjes overdaad! :-)

/
8 Comments
"Mijn tas" is momenteel mijn favoriete boek. Ik kan er in blijven bladeren.
Eindelijk had ik vandaag de tijd om een echte handtas uit te testen.
(De julliette maakte ik al, maar dat is maar een kleintje!)
Moeilijk kiezen en geen enkel stofje leek mooi genoeg. (Ondanks mijn enorme verzameling)
Maar uiteindelijk drong het tot me door! Bolletjes!
Nu was het tijd voor Wiske (zalig he die namen)
De tas zat rap in elkaar, de uitleg was gemakkelijk te volgen.
Ik gebruikte enkel meer vliseline. Ik voegde er de h250 aan toe + een stevige bodem.
Ik heb liever mijn tassen goed stevig.
Ik vind het een super leuk tasje geworden! Hier komen er meer van!
Patroon: mijn tas
Stof: Stoffenspektakel


You may also like

8 opmerkingen :

  1. Supergeslaagd..heb jij meer uren in een dag dan ons ? Sta versteld van je productiviteit ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! :-)
      Ik heb het geluk dat ik niet veel slaap nodig heb! Scheelt wel, ook geen kleine spruiten rondlopen! :-) ik moet wel toegeven dat het naaien wint van het huishouden doen! :-)

      Verwijderen
    2. Merci! :-)
      Ik heb het geluk dat ik niet veel slaap nodig heb! Scheelt wel, ook geen kleine spruiten rondlopen! :-) ik moet wel toegeven dat het naaien wint van het huishouden doen! :-)

      Verwijderen
  2. Mooi!! Ik ben ook verliefd op dat modelletje (en het boek ;o))
    Deze zal jammer genoeg nog even moeten wachten want er staat nog veel te veel op de ToDo lijst :o(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, was aan het twijfelen of ik ze nu onmiddellijk zou maken of nog even wachte! Jou versie duwt mij in de richting van: ja nu, stande pede (zo vlug als mogelijk dus ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te horen dat ik inspireer :-)
    Het is echt een leuke. Veel succes! Benieuwd hoe de jouwe wordt sus mag je zeker laten zien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen